Salt la conținutul principal

Angajator

Functionalitatea 'Angajator' din qPlus permite in prezent:

  • modificarea campurilor aditionale specifice angajatorului curent;
  • vizualizarea detaliilor angajatorului;
  • setarea sporurilor specifice angajatorului.
Platforma qPlus de resurse umane compatibila cu Reges Online

⚠️ Atentie: Operatiile asupra angajatorului care implica modificarea sau corectia anumitor date (ex.: denumire, adresa, cod CAEN etc.) se pot realiza momentan doar din platforma REGES Online.

Astfel, daca este necesar sa efectuati modificari la nivel de angajator:

  • Accesati registrul firmei din REGES Online si transmiteti modificarile.
  • Reveniti ulterior in aplicatia desktop qPlus pentru a efectua resincronizarea registrului.

Resincronizarea unei firme deja sincronizate

Daca au fost efectuate modificari in REGES Online pentru o firma care exista deja in qPlus, este necesara o noua sincronizare:

  1. Deschideti aplicatia desktop qPlus si autentificati-va.
  2. Accesati meniul 'Sincronizare REGES' si conectati-va la REGES Online.
  3. In lista afisata, identificati firma dorita.
  4. Apasati butonul 'Sincronizare' din dreptul firmei pentru a reincarca datele actualizate din REGES Online.

Modificare campuri aditionale angajator

Aceasta functionalitate permite adaugarea sau modificarea informatiilor aferente campurilor aditionale setate pentru angajator.

Platforma qPlus de resurse umane compatibila cu Reges Online

Pasii pentru completarea campurilor aditionale

  1. Accesati meniul: RegesAngajatorModificare campuri aditionale.

  2. La accesarea acestei optiuni vor fi afisate:

  • campurile aditionale standard deja existente in platforma qPlus
  • campurile aditionale personalizate, create anterior de fiecare utilizator in qPlus, din sectiunea Setari → Campuri aditionale.
  1. Completati informatiile necesare in campurile afisate.
  2. Apasati butonul 'Transmite' pentru a salva modificarile.

Confirmarea salvarii

Dupa transmitere, in partea de sus a ecranului va fi afisat mesajul de confirmare: „Angajatorul a fost modificat cu succes.”

Sporuri

In aceasta sectiune puteti adauga, modifica sau sterge sporurile personalizate, specifice angajatorului curent.

Adaugarea unui spor personalizat

  1. Accesati meniul: Reges → Angajator → Sporuri.
  2. La accesarea acestei optiuni vor fi afisate sporurile personalizate care au fost deja create.
  3. Pentru a adauga un spor nou, apasati butonul albastru 'Adauga'.
  4. Completati denumirea sporului si apasati din nou pe 'Adauga'.
  5. Sporul va fi salvat, iar pe ecran va aparea mesajul de confirmare: „Sporul a fost adaugat cu succes.”
Platforma qPlus de resurse umane compatibila cu Reges Online

Modificarea sau stergerea unui spor

  • Pentru a modifica un spor existent, apasati butonul 'Modifica' din dreptul acestuia.
  • Pentru a sterge un spor, apasati butonul 'Sterge' din dreptul acestuia.

Utilizarea sporurilor create

Sporurile definite aici vor fi disponibile la inregistrarea sau modificarea unui contract din cadrul angajatorului pentru care au fost create.

In momentul completarii contractului, la campul Tip spor, bifati optiunea „Angajator” pentru a putea selecta sporul creat anterior.

Platforma qPlus de resurse umane compatibila cu Reges Online

Detalii​ angajator

Afiseaza informatii generale despre angajatorul curent (cel selectat din selectorul de angajator) precum si campurile aditionale setate pentru angajator, atat cele standard cat si cele personalizate. Functionalitatea permite doar vizualizarea datelor.

***